Referenten

“De Italiaanse uitstraling van Bella Bionda past uitstekend bij Delizie en wekt de interesse van mijn gasten”

Marco Marcellino, restaurantmanager van Delizie Restaurant

“Ik raad het collega’s heel vaak aan: begin je eigen biermerk. Gewoon doen, bel Joost!”

Jellena van Mill, restaurantmanager van Saqsa Restaurant

Watersportvereniging IJsselmonde “Als vereniging met veel vrijwilligers is het fijn dat we een vriendelijke bierprijs kunnen vragen”

Cees Broer, bestuurslid van Watersportvereniging IJsselmonde

“Ik ben gehecht aan mijn vrijheid, die vind je niet bij de grote brouwerijen. Wel bij Horecabier”

Marco Poldervaart, eigenaar van ’t Havenmantsje

“Ons Beuntjesbier heeft het A-merk dat we tapten er volledig uit geconcurreerd”

Jasper van Leeuwen, eigenaar van Café de Beuntjes

“Horecabier biedt een totaalpakket voor een aantrekkelijke prijs. Mijn advies: doen!”

Ron Bos, bedrijfsleider van De Vijf Heeren

“Wij ontwikkelen graag nieuwe dingen in onze restaurants. Ons eigen Lotus Bier past hier perfect bij”

Michel Meijer, eigenaar van BistrOp3

“Naast het grote prijsverschil is de kwaliteit van Horecabier uitstekend en de gasten van cafe Brutus vinden het prachtig om iets unieks voorgeschoteld te krijgen.”

Eigenaar Dick, van café Brutus, doet zijn verhaal

“Gasten die nieuwsgierig zijn naar het verhaal, tegenwoordig verkopen wij regelmatig glaswerk en krijgen we vaak de vraag of het bier ook op fles verkrijgbaar is”

Hans, eigenaar van Veerhuis Concordia

‘’Dan investeer ik liever in mijn eigen merk Strooplikker Bier wat ook echt van mij is’’

Peter, eigenaar van Café Hiernaast